Tuesday 3 January 2012

MUALAF MASRI

Pada masa kini kes murtad sudah berleluasa dan sekiranya tidak dibendung agama lain akan  bermaharaja untuk mengambil hak kita yang terbiar dan membantu dan menaja anak meraka seukupnya untuk mem pengaruhi akidah anak-anak dan remaja yang belum sempurna imannya

Demi menjaga maruah agama di bumi islam Malaysia tercinta ini k ami berkerja keras semenjak mengenalp[asti masalah ini khasnya masyarakat keluarga baru masuk islam supaya tidak terjebak dalam  jaringan kristianisasi dan sebagainya yang menyerang akidah umat islam dengan wang kemewahan  dan pembelaan kepada orang kita tinggalkan.

 Pihak kami mempunyai guru darul masri yang sangat bepengalaman dalam menagani masalah ini dan telah menyelesaikan beberapa kes berkaitan isu mualalf di Bahau,Kuala Pilah, Seremban, Gemencih di Negeri Sembilan dan  Bukit Beruntung,Selangor.

Beranikan diri dan selamatkan akidah dan jangan putus asa dalam rahmat Allah,Hubungilah kami  ataa talian tel:012 3681473 atas  terma dan syarat yang telah dipersetujui oleh oleh Darulmasri Resources.

Oleh kerana Allah dan rasul lebih suka orang yang kuat dari orang yang lemah dan kekuatan dan kelemahan berdasarkan menjaga kesihatan yang dianugerahkan kepada kita oleh Allah swt. Orang sihat sempurana ibadahnya dan  lebih disukai orang kerana tidak menyusahkan dan perlu meminta bantuan orang.

No comments:

Post a Comment